♥ خدایا شکرت ♥

♥ خدایا شکرت ♥

ما را نه غم دوزخ و نه حرص بهشت است بردار ز رخ پـــرده که مـــشتاق لقاییــــــم
♥ خدایا شکرت ♥

♥ خدایا شکرت ♥

ما را نه غم دوزخ و نه حرص بهشت است بردار ز رخ پـــرده که مـــشتاق لقاییــــــم

خدایا تنها به تو دلخوشم


روی پـــــرده کعــبه


این آیه حک شده اســت :


نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ


و مـــن . . .


هنــــوز و تا همیشــه


به همین یک آیــه دلخــوشــــم


" بندگانم را آگاه کن که من بخشنده‌ ی

 مهــــربانم ! "

نظرات 1 + ارسال نظر
زانیار دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 18:24

من اینو ( چرده ی کعبه ) نمی دونستم . راستش ی مدتیه فکر می کنم که من دیگه بسوی خدا راه ندارم اما این پست تو امیدوارم کرد .
برمی گردم بسوی خدای کعبه و از تو هم که پل شدی برای این برگشت ممنونم .
قول میدم دعایت کنم
توهم منو دعا کن اینجور شاید زودتر مستجاب شد
ممنونم ازت

منم خیلی خوشحالم که دوباره به سمت خدا برگشتی.
خدا همراهت باشه همیشه.
چشم در حد لیاقتم دعاتون میکنم و ممنون از دعاتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد