♥ خدایا شکرت ♥

♥ خدایا شکرت ♥

ما را نه غم دوزخ و نه حرص بهشت است بردار ز رخ پـــرده که مـــشتاق لقاییــــــم
♥ خدایا شکرت ♥

♥ خدایا شکرت ♥

ما را نه غم دوزخ و نه حرص بهشت است بردار ز رخ پـــرده که مـــشتاق لقاییــــــم

خدایا شکر...

خدایا شکر برای تک تک نفس هایی که از بدو تولد تا به حال کشیده ام...

 

خدایا شکر برای وجود تک تک سلول های بدنم،خدایا شکر برای خون درون رگ هایم،خدایا شکر برای تپش های قلبم،خدایا شکر...

 

شکر برای دست هایی که می توانم زیبایی هایت را لمس کنم،شکر برای پاهایی که می توانند مرا دور دنیا بگردانند،شکر...

 

خدایا شکر برای چشم هایی که می توانم با آن دنیای زیبا را ببینم،خدایا شکر برای گوش هایی که می توانند اصوات کیهانی را بشنوند،خدایا شکر برای لحظه لحظه زندگی ام که تو آن را به من هدیه دادی ،امیدوارم لیاقت این همه عشقت را داشته باشم،امیدوارم رو سیاه و دست خالی سویت برنگردم.

 

آه،ای خدایم کاش من هم می توانستم همچون تو،بی منت عشقم را به همه هدیه دهم...

 

به دوست و دشمن،به زشت وزیبا،به نابینا و بینا،به عاقل وسفیه،به گل و گل وبه تمام دنیا...

 

ولی من معنی عشق را هنوز یاد نگرفته ام، پس چگونه می توانم آن را با دیگران تقسیم کنم.من برای تقسیم عشق دنبال بهانه می گردم و بی منت به کسی عشق هدیه نمی دهم.من اول باید بتوانم به خود عشق هدیه بدهم تا بتوانم با دست باز به دنیا هم عشق هدیه دهم.

 

خدایا عشقت را از من نگیر و بگذار این درس بزرگ را یاد بگیرم.خدایا کمکم کن عشقی را که به من هدیه داده ای،با دست باز به همه کس و همه چیز هدیه دهم تا بتوانم عشق بیشتری از تو معبودم در دلم جای دهم.

 

خدایم... عزیزم دوستت دارم.

 

خدایم متشکرم برای همه داده ها و نداده هایت،خدای زیبایم دوستت دارم...

 

خدای نازنینم،مرا هیچ زمانی تنها نگذار،چون همیشه و همه جا به تو محتاجم،ای دوست داشتنی ابدی،ای زیبا...

این بنده حقیرت را به راه راست هدایت کن نگذار به بیراهه روم...

 

خدایم،نازنینم،زیبایم دوستت دارم

 

نظرات 5 + ارسال نظر
اسمان شب چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 17:36 http://whitehorse.blogfa.com

بخشودن کسی که به تو بدی کرده
تغییر گذشته نیست ، تغییر آینده است

دوستکانی شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 10:42 http://medicine92azad.blogfa.com/

خدایا...

خدایا شکرت

سارا سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 23:55 http://mavakonkur.blogfa.com/

نیستی رویاجون؟؟؟
کجایی؟آپ هم که نکردی
من آپم

سارا یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 17:37 http://mavakonkur.blogfa.com/

مرسی فدات شم.لطف کردی.ایشاله شماهم موفق باشی

مرسی فدای تو

سارا پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 14:26 http://mavakonkur.blogfa.com/

به قول رضا صادقی:چقدر دوست دارم خدا
من چقدر دوست دارم خـــــــــــــــــــــــــــدا

آره دقیقاااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد